Skrivet klockan 17:39:20 / datum: 2011-01-25

» 25/1

Igår så åkte Linda också med bussen från Umeå till Örnsköldsvik,
jättetrevligt att sitta å surra med henne hela vägen. Tiden gick tusen gånger snabbare än vanligt!
Sen gick jag & mamma på stan. Köpte lite kläder till begravningen och lite annat smått & gott.
Tack mami. ♥

Idag så kom min kära vän Ella och hämtade mig och så åkte vi till hennes tvillingsyster Aina.
Jag kan inte förstå hur jag kan ha så fina vänner. Ni alla är bäst.
Iaf så har vi haft en riktigt trevlig dag. Käkade jättegod lunch, busade med alla kidsen,
var ute & gick i det jättefina vädret, fikade & surrade.

Nu ska jag gå till storebror då Amanda ska klippa min lugg som har blivit på tok för lång.
Och så ska jag pussa på Adam förståss. Mys!



Har inga bilder på den här datorn eftersom jag sitter vid pappas, så det får bli en gammal arkivbild
på fina Aina, Jimmy, Nova & Arthur.



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback