Skrivet klockan 15:41:43 / datum: 2011-01-05

» 5/1

Hade tänkt komma igång med bloggningen igen, men det blir nog inte så just nu.
Min älskade mormor gick bort i måndags & just nu känner jag en oerhörd stor tomhet och sorg.
Och imorgon sticker vi ju till Kiruna, men nån gång när vi är där kanske jag bloggar, vi får se..
Sa hejdå till Amanda idag också. Älskade tokiga unge!
Förra året fick jag en blixt som min svärmor har använt mycket förut, men har
knappt testat den alls. Igår lekte jag & Amanda med den lite iaf och här kommer 3 bilder på henne.
Bilderna blev lite väl ljusa, jag kan inte riktigt med blixten än men det var roligt iaf.
Bilderna är bara ändrade till svartvita, annars inte redigerade alls.


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 15:58:15, datum: 2011-01-05
Linda

Wow, visst blev dom som sagt lite ljusa men det var ändå ett riktigt snyggt ljus!! :D

Postat klockan 14:05:15, datum: 2011-01-06
Amanda Ögren

Älskar dig! <3

Postat klockan 13:59:55, datum: 2011-01-08
stinapigan

Oj vilka fantastiska bilder, vad duktig du är, helt otroligt! Vem är Amanda, en syster, eller en vän? Du borde jobba på någon bra tidning som fotograf. Tråkigt med dinmormor. Det gör så himla ont i hjärtet, jag minns när min pappa dog, trodde aldrig jag skulle kunna bli glad igen. Man blir glad igen men det finns alltid en sorg längst där inne som man kan känna av ibland. Kanske behöver man den så mn inte glömmer. Man vill minnas allt det där fina och samtidigt vill man sakna. Det är lite kompliserat. Hoppas du snart blir gld igen, det skulle nog din mormor vilja också, det tror jag, maan måste tänka så.. Ha det så trevligt i Kiruna och välommen tillbaka till Bjästa

Trackback