Skrivet klockan 19:35:01 / datum: 2011-06-12

» 12/6

Ojojoj, nu var det längesen jag uppdaterade igen. 
Har jobbat varje dag de senaste veckorna, hur najs som helst. :)
Var hemma på en liten snabbvisit i Övik förra helgen, saknar redan alla så otroligt mycket.
Längtar till Juli då jag & hjärtat åker hem. ♥

Har även köpt en ny kanin till vår avel, en vit rödögd liten grabb på 12 veckor.
Världens charmigaste & sötaste är han, lilla Ivar.
Blenda & Bria växer som ogräs och är i värsta fulåldern just nu, öronen har skjutit iväg och resten av kroppen hänger inte riktigt med.. som det brukar vara i den här åldern. Haha. 
Bria är tingad & vi vet inte riktigt än hur vi ska göra med Blenda. Beror lite på hur hon blir.. har ingen brådska med att sälja henne iaf, men om någon är intresserad av att köpa henne är det inte helt omöjligt att vi kan släppa henne.

Här kommer lite blandade bilder från de senaste veckorna. :)



Världens finaste Erika. ♥


Love U!


Mitt lilla hjärta. Bästa killen som finns. ♥


Min älskade underbara brorsdotter. Finns få som jag är så stolt över och som jag älskar så mycket. ♥


Jag & min älskling. ♥


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback