Skrivet klockan 13:38:11 / datum: 2011-03-22

» 22/3

Har precis ätit frukost och fixat mig, ska gå iväg på möte om en stund. 
I eftermiddag när jag kommer hem igen måste jag & Malin verkligen städa.
Jag förstår inte hur man kan lyckas stöka ner så mycket, haha. 

Kom också på att jag glömt att berätta det här,
men om några få veckor flyttar vi till Kiruna! 
Det känns fortfarande lite sisådär, men mest känns det faktiskt bra nu.
Det som känns jobbigt är ju såklart att det blir så fruktansvärt långt till Övik och min familj/vänner,
men det får lov att gå ändå. 
Ska bli så skönt att se Malin lite gladare igen också, jag vet att hon sällan är så glad som när hon är i Kiruna.
Jag hoppas på att även jag kommer känna likadant om ett tag. 



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 14:31:27, datum: 2011-03-22
Linda

Jag tror att det kommer att bli jättebra för er där :)

Postat klockan 14:49:24, datum: 2011-03-22
Alexandra

Stort grattis till Kärleken Ida, och hoppas du kommer trivas i Kiruna, Stor Kram

Postat klockan 14:25:57, datum: 2011-03-26
Evelina

<3!!!

Trackback