Skrivet klockan 11:56:05 / datum: 2011-05-20

» 20/5

Dagens mående: Ont i huvudet & är fortfarande förkyld, annars mår jag bara bra.

Dagens borde: Dammsuga.

Dagens frisyr: Som vanligt. Tråkigt med andra ord.

Dagens smink: Inget just nu, men ska snart ta på mig lite mascara.

Dagens klädsel: Jeans, ett rött linne och ett stort grått linne över det. Och strumpor, trosor och bh då förstås.

Dagens planer: Ska åka och handla med Linda strax, sen vet jag inte. Malin och hennes mamma ska på massage, så jag tror att jag antingen ska ut på en promenad med hundarna eller städa lite. Eller både och.

Dagens beroende: Kaffe kanske. Är galet kaffesugen just nu!

Dagens tråkigaste: Att jag inte har några pengar kanske, annars vet jag faktiskt inte.

Dagens längtan: Till nästa vecka då jag ska jobba. Och tills det blir lite varmare här uppe också.

Dagens superlängtan: Till jag får träffa min familj och mina vänner. Ni är så otroligt saknade!

Dagens tidning: Ingen alls.

Dagens låt: Mitt hjärta blöder - Veronica Maggio.



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 17:58:43, datum: 2011-05-23
Beatrice Jakobsson (foto)

vill du vinna ett kamerasmycke?

kolla in i min blogg!



förlåt om du inte gillar reklam!<3

Postat klockan 18:03:34, datum: 2011-05-23
Amanda Ögren

Haha, huvva för kaffe..

Jag saknar dig! <3

Trackback