Skrivet klockan 14:22:00 / datum: 2011-09-19

» 19/9

Dagens humör: helt okej.
Dagens mående: lite trött, lite tandvärk, annars mår jag bara fint.
Dagens borde: diska, men det ska jag göra ikväll.
Dagens frisyr: Platt som en pannkaka.
Dagens smink: lite mascara sen igår, annars inget.
Dagens sysselsättning: ehm.. typ inget?
Dagens klädsel: mjukisbyxor, linne, t-shirt. å så underkläder då.
Dagens materiella vill ha: lite nya kläder skulle ju inte vara helt fel. och en hel del till lägenheten.
Dagens fundering: vad ska jag hitta på ikväll, förutom att diska då?
Dagens beroende: turkisk peppar, godiset alltså.
Dagens tråkigaste: att malin jobbar natt den här veckan.
Dagens längtan: till lägenheten blir helt klar.
Dagens superlängtan: till jag åker hem till övik. åh vad jag saknar alla!
Dagens väder: perfekta höstvädret, sol.
Dagens låt: lasse lindh - svenska hjärtan.

bara för att vi har världens finaste hundar. ♥








« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 16:37:08, datum: 2011-09-19
Lisa

fin hundarna! jag snor listan hoppas det är ok =)

Postat klockan 13:33:43, datum: 2011-09-27
Marta

Snodde din lista. Höhö. Hoppas allt är bra med dig förresten, saknar dig! Puss :)

Postat klockan 19:13:06, datum: 2011-10-13
Art by Lisa Lans

sv: du får väl se ;)

Postat klockan 14:02:58, datum: 2011-11-04
julia [fotoblogg]

hej! nu har jag och emelia en tävling på våra bloggar tillsammans. man kan vinna en VALFRI FJÄRRUTLÖSARE/IR-KONTROL till din kamera!! :D intresserad? klicka in här --> http://juliafotar.blogg.se/2011/october/vinn-en-valfri-tradutlosareirkontroll.html#comment

Postat klockan 23:31:22, datum: 2011-11-27
Haidi Jakobsson

Godnatt :) hoppas du haft en underbar helg!

Trackback