Skrivet klockan 17:25:10 / datum: 2012-04-22

» Hej söndag.

Öhm.. jag vill bara börja med att säga att jag inte vill kasta en sten på Joxa. Kom på att mina två senaste inlägg kanske kan misstolkas. Men dom har ingenting med varandra att göra. Haha.

Redan söndag igen, varför måste alltid helgerna gå så fort?
Idag har jag hängt en massa med mina tre fyrbenta små pälsbollar, och även varit en del med en fin vän.
Hur trevligt och mysigt som helst. ♥

Annars är livet som vanligt nu för tiden rätt fint.
Förutom att jag har blåmärken på konstiga ställen, min mens gör inte som jag vill (kan iofs bero på p-pillren jag nyss börjat käka men ändåå) och de flesta av mina byxor är för stora. Jag har faktiskt inte råd att köpa nya brallor hela tiden, men jag ska väl inte klaga egentligen.. går ju ner i vikt som jag vill iaf.

Nä, nu ska jag gå ut i skogen med Affe, köpte nya selar till han och Saga och fick hem dom för ett tag sedan, men det har varit så dåligt väder så jag har inte hunnit inviga dom än. Solen skiner ute och det är inte så kallt, så det känns som att det är ett bra tillfälle att göra det nu. :)



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 19:14:26, datum: 2012-04-22
Lisa

ja helgen går alldeles för snabbt :(

Trackback