Skrivet klockan 17:26:56 / datum: 2012-02-14

» Alla hjärtans dag.

Alltså, även fast jag alltid har tyckt att den här dagen är ovärd, så måste jag erkänna att det är lite extra trist att vara singel idag. Även fast när jag var i ett förhållande, så firade vi inte ens den här dagen. Tycker att den är rätt överdriven och att man såklart ska visa uppskattning/kärlek till sina nära & kära vilken dag som helst. 

Hur som haver, så har jag iaf haft en mysig dag. Jag & mamma åkte in till stan, lika mysigt som alltid att bara umgås med henne. Plus så överraskade vi min moster med ett besök så hon blev väldigt glad. 

Sitter nu och äter lite gelehjärtan som jag fick av mami, sen ska jag träna. (Det är väl så man gör, först äter godis.. sen tränar. Eller? ;) )
Köpte en ny träningsbh idag, det gör mig lite mer redo. :) Nu jäklar ska jag gå ner i vikt. 
Har gått ner lite sen i december faktiskt, hur mycket vet jag dock inte eftersom jag hatar att väga mig och inte har gjort det på flera år. Men flera st har sagt att det syns på mig, plus kan jag ha kläder som tidigare har varit för små. 

Hoppas ni alla har en mysig dag iaf. Plus tycker jag att ni ska bli bättre på att kommentera, haha. Det är ändå rätt många som kikar in här varje dag. ♥




« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback