Skrivet klockan 11:45:00 / datum: 2012-02-10

» It's friday, baby!

De senaste dagarna har jag bara tagit det lugnt, som vanligt.
Är fortfarande inte helt bra i förkylningen, blir lite less faktiskt. Nä, tycker att den kan försvinna nu! 
Har umgåtts med vänner & familjen, bakat, varit djurvakt, tittat på serier och sådär bara. 
Ikväll blir det dock fest & mest troligt utgång. Jag är så pepp! Har inte varit ut på krogen här i Övik
på flera år så. :)
Får se om jag orkar ta med mig kameran eller inte. 
Nä, nu måste jag hoppa i duschen, sedan städa lite innan jag ska gå och handla och sen börja fixa mig inför ikväll.

Hoppas ni får en jättetrevlig fredagkväll! ♥


Gammal bild på världens bästa pojke. ♥


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 19:55:23, datum: 2012-02-13
Matilda [myphoto.blogg.se]

Åh, så härlig bild! Superfint ljus!!

Trackback