Skrivet klockan 13:21:44 / datum: 2012-02-16

» Sextonde februari.

Det här med att ha en bilddagbok (eller dayviews som det heter nu för tiden) där man har laddat upp bilder nästan varje dag sedan 2006 kan vara både bra och dåligt har jag kommit på. 
Väldigt bra då man söker efter vissa bilder, eller om man har tråkigt och undrar vad man gjorde just den här dagen fast för några år sen. 
Men, nu för tiden får jag bara ont i hjärtat när jag kollar på bilder mellan 2008 till nu. Shit, så mycket minnen med Malin & djuren och allt. Även fast vi fortfarande är vänner så saknar jag henne något enormt. Eller, mest saknar jag oss. Men, tiden läker alla sår sägs det ju så det ska väl gå över det också nån gång. 

Pappa fyllde år igår men eftersom han jobbade till rätt sent på kvällen så ska vi fira honom imorgon istället. 
Så jag har just slängt ihop en pepparkakscheesecake, jag gjorde den även när jag fyllde år i december och den var väldigt omyckt av alla så det känns som ett rätt säkert kort. Mamma håller på att baka något annat nu också. 

Nä, nu måste jag ta & städa rummet. Eller ja, mest vika in kläder i garderoben. Vet inte riktigt hur det går till men för det mesta hamnar kläderna på golvet, i soffan, på fotöljen osv. Ehe. 


Saknar. ♥


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 23:33:34, datum: 2012-02-16
Brallan

Jag saknar också oss. <3 Vi har gjort sjukt mycket kuliga grejer tillsammans! Förhoppningsvis kommer vi att fortsätta skapa roliga minnen också, fast på ett annorlunda vis. Kram

Trackback