Skrivet klockan 14:54:30 / datum: 2012-02-19

» Sunday.

Hade tänkt ut en massa saker jag skulle skriva här, men nu har jag såklart glömt bort i princip alls.
Typiskt! 
Har iaf haft en riktigt bra helg, dock är jag vääldigt trött nu. Men det är det värt! 

Har fått två fotouppdrag idag också, superkul! Så nu längtar jag till jag ska göra dem. 

Nä, nu ska jag sätta mig och spela Sims (det är sjukt vad det är beroendeframkallande, haha!) och ikväll blir det promenad med Amanda och Akito. ♥

Fotade förresten lillskruttan häromdagen igen, kan inte låta bli. Sorry om ni blir less på bilderna,
men hon är ju så bedårande söt. Älskade finaste Inez. 




« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 11:49:10, datum: 2012-02-20
Pernilla och Alicia

Fotograferar du mest djur? :)

Postat klockan 22:56:10, datum: 2012-02-20
Pernilla

Jag fotar också, inte lika mycket som förr. tar dock en del på mina hundar,



www.hedeforsensmrssippi.blogspot.com

Fina bilder du tar hursom!

/P

Trackback