Skrivet klockan 11:48:32 / datum: 2012-03-30

» 999.

Här var det som vanligt rätt dött. Inspirationen är borta och så är det inte lika roligt att blogga när man aldrig får några kommentarer. Haha. 
Men iaf, åh vad lycklig jag blev när jag hörde Kents nya singel 999. Så jäkla fucking bra! 

Dom 999 saker jag aldrig skulle göra
Dom vägs upp av 999 värre saker jag gjort

Om ca. en timme sticker jag till Umeå. Jag, Linn och John ska ha vinkväll.
Alltså, vi har snackat om detta i typ.. flera flera månader nu. Äntligen blir det av! 
Är så himla glad och pepp just nu. Woop woop! 
Det enda dåliga med den här dagen är min himla mensvärk och att det snöar ute.. men äh, det smälter väl bort det också snart.

Ha en grym helg vettja!


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 13:04:36, datum: 2012-03-30
marie

Trevlig helg Idis! Drick mycket vin ;)

Trackback