Skrivet klockan 18:52:20 / datum: 2012-03-14

» Jag saknar dig mindre och mindre.

Jag kan faktiskt minnas dig nu
utan att gråta,
och le åt vad vi hade.
Tomrumet i hjärtat finns kvar,
men det värker inte lika mycket längre.
Jag saknar dig,
men det gör inte lika ont längre.
Jag kan faktiskt minnas dig nu
utan att gråta,
och le åt vad vi hade.
Tomrumet i hjärtat finns kvar,
men det värker inte lika mycket längre.
Jag saknar dig,
men det gör inte lika ont längre.
Jag kan faktiskt minnas dig nu
utan att gråta,
och le åt vad vi hade.
Tomrumet i hjärtat finns kvar,
men det värker inte lika mycket längre.
Jag saknar dig,
men det gör inte lika ont längre.


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 21:35:40, datum: 2012-03-14
Brallan

Jag saknar dig också. Det gör jag verkligen. Är jätteglad för din skull att du mår bättre och att allt går framåt i ditt liv. Det är du värd. <3

Trackback