Skrivet klockan 11:19:35 / datum: 2012-03-11

» Varje gång du möter min blick blir min värld en aning större.

Godmorgon på er alla fina! 
Idag skulle egentligen jag & Erika hälsa på Hannah & ungarna men eftersom karln i huset har blivit sjuk så blir det inte av. Jahapp, vad ska man nu hitta på? 
Jag trivs bra i mitt lilla köpmanholmen, men inte finns det mycket att göra här. Det ogillas lite ibland. 
Gårdagen var mycket bra iaf. Umgicks med min fina Linda på dagen och kvällen spenderades med Erika hos Annie & Kari. Herregud va roligt det var, eller rättare sagt.. Julius var. Mycket roligare att lyssna och kolla på den lille herrn än på melodifestivalen ibland. Vad får han allt ifrån? Åh, älskade unge. ♥

Nä, nu ska jag gå och käka lite frukost och sen får jag se vad jag hittar på. 
Pusshej!




« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback